fredag 5 oktober 2007

En kitesurfares dagbok - kapitel II

Förra kapitlet slutade en aning olyckligt, med skiljsmässa och flytt från El Médano. Men nu börjar ett nytt kapitel i En kitesurfares dagbok. Det är också ett nytt kapitel i mitt liv och i utvecklingen av Chohoo. Så efter ett par dagars administrerande i Stockholm åker jag snart till Arlanda. Imorgon när jag vaknar är jag i Johannesburg och strax efter lunch i Kapstaden. Det kommer att bli ett spännande kapitel med nya karaktärer, nya äventyr, nya platser och förstås en massa kitesurfing. Så missa inte den spännande fortsättningen av En kitesurfares dagbok! Börjar redan nu på lördag på enkitesurfares.blogspot.com

3 kommentarer:

Emma sa...

Kommer säkert bli hur bra som helst. Lycka till!

Anonym sa...

Lite då och då undrar jag vart min gode vän och kollega, på sätt och vis, Johan Ekroth tog vägen. Honom har jag ett stort hjärta för. Vi arbetade några år tillsammans och jag hade mycket nöje av det. Det är både kul och nedstämmande att läsa om dessa svindlande äventyr och relationsprocesser. Keep in touch dude!
/P

Anonym sa...

Kör hårt, stenhårt! /Lidde