tisdag 2 oktober 2007

Skiljsmässa och nya planer

För några veckor sedan skulle vi erövra världen tillsammans, nu ska vi skiljas. Ah ja, shit happens. Jag får väl erövra världen själv istället. Har precis återvänt till Stockholm för att styra upp livet och bestämma ny riktning. Min nya plan är att flytta runt efter vindsäsongerna och alltid köra Chohoocamps på en plats där det blåser ... är sol ... är 30 grader varmt. Jag är förstås grymt nöjd med planen. Nu ska den bara genomföras. Jag lurar på att dra till Sydafrika eller Brasilien, men det lutar åt Sydafrika ... eller Brasilien ... eller Sydafrika ... eller ...

Evelin stannar kvar i El Médano. Hon kommer nog att börja blogga igen, men på en annan sida. Jag återkommer om vilken. Hej hopp nu bär det av! Till Sydafrika ... eller Brasilien ... eller Sydafrika ... eller ...

Andra bloggar om: , , , , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tråkigt... Men kämpa på!

Din plan är ypperlig så kör hårt med den!

Själv är det lite upp och ner. Lyckades skada mitt knä i ett försök att sätta railey 2 blind. Så nu har jag varit sjukledig i snart två veckor.

Men prognosen för tillfrisknandet lovar gott och i månadsskiftet november-december är det meningen att jag ska kolla in vad Brasilien går för. Krya på dej knä!

Johan Ekroth sa...

Tack Petter! Jo jag är mäkta stolt över den :-) Krya på dig och kör hårt i Brasseland

Anonym sa...

Trist att höra Johan,
Betyder flytten att du inte kommer ge fler kurser? Fick tips från Fiffi N om att du är en grym instruktör. /Gustaf

Johan Ekroth sa...

Inte ska det slutas här, jag fortsätter bara på annan plats. Börjar i Sydafrika och kommer fortsätta någon annanstans nästa sommar. Plats ännu obestämd, men den kommer att bli bra.