måndag 15 februari 2010

Kiterapporten

Som kanske synes har fokus inte varit hundraprocentigt på att skriva En kitesurfares dagbok den senaste tiden. Fokus har snarare legat på att klippa mig och skaffa mig ett jobb. Själva frisyren var ganska snabbt fixad. Efter ca tre minuter med tremillimetersmunstycket var det klart. Jobbiten har jag fått slita lite mer för. Men nu så ... snart så ... ska allt vara i ordning ... mer ... eller mindre. Nu har jag vässat pennan och slagit upp en ny sida. Det första jag ska börja med är att skriva ihop en kiterapport för Search Magazine. Tanken är att i ett avslappnat krönikeformat, berätta vad som har hänt och vad som är på gång i Kitesurfsverige. Nu kanske jag inte har koll på varenda vindpust som driver upp en drake i luften mellan Treriksröset och Smygehuk. Därför är alla tips välkomna, både anekdoter och roliga planer. Maila mig gärna på johan@chohoo.com.

Inga kommentarer: