fredag 31 oktober 2008

Chohoo, vad jag har tröttnat på Facebook

Det är väl egentligen ingen nyhet. Det hände för rätt länge sen. Men jag har bara inte låtsat om det. För min egen del kommer jag att vara kvar. Det är ju ändå en rätt bra interaktiv adressbok med bilder på alla kontakter. För Chohoos del tänker jag vara kvar också, men på sparlåga. Min tanke med att ha Chohoo på Facebook var att ha ett sätt att masskommunicera med mina kitekompisar (gamla och nya) och samtidigt låta alla interagera med varandra. Den här tanken tar jag nu vidare. Jag har lagt upp ett socialt nätverk på Ning. Eftersom det är lite öppnare och lättare att få hänga ihop med de övriga Chohoosidorna, kan det bli lite mer levande. Kolla in, var med och testa! Och har du åsikter eller kommentarer är det bara att dela med dig, antingen här, på mailen eller på Chohoo Kajtnätverk.

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer: