torsdag 4 mars 2010

En kitesurfare klipper sig och skaffar jobb

Eftersom jag varit ganska välklippt de senaste åren har det ju bara varit det där med jobb kvar. I höstas drog jag igång tävlingen Johans jobbjakt, för att hitta ett riktigt jobb. I dag på förmiddagen avgjordes tävlingen. I dag kom vi överens om att jag från och med den första april kommer att vara tillsvidareanställd på Addnature, dels med att utveckla marknadskommunikationen och dels med försäljning. Helt plötsligt har jag min första anställning på fem år. Därmed är också tävlingen avgjord. Vinnaren blev Zindy Johansson som tipsade mig om Addnature. Grattis Zindy till en komplett kitekurs i sommar!

Nu har jag alltså både klippt mig och skaffat jobb. Signe kommer inte längre behöva skämmas över att få en slackerpappa. Nu borde hon känna att det är klart för ankomst ... Saras värkar kommer och går ...

Inga kommentarer: