måndag 2 februari 2009

Hemma igen ...

Klockan 08.00 i morse kammade jag in lite extra pomada så att min sidobena låg alldeles perfekt. Jag putsade upp mina sångochdansskor alldeles högblanka, rättade till slipsknuten och åkte till kontoret ... eller ... äh ... riktigt så var det kanske inte ... Det var i en cityanpassad surfstil jag tog mig till mitt första möte på mitt nya jobb, måndagsmöte på en skönt anpassad surfig tidpunkt - klockan 11.00. Från och med nu ska jag alltså kombinera att arrangera kitesurfcamps med Chohoo, med ett till jobb, som Affärsutvecklingschef på PR-byrån Goodybag. Nu ska jag alltså hjälpa de tvåfaldiga pristagarna i PR-branschens egen effekttävling Spinn, att skapa ännu mer affärer. Så om ni känner att ni vill ha hjälp att skapa ännu mer PR med silvermedaljören i 2008 års B2B-kampanj och guldmedaljören i 2007 års B2C-kampanj ... just det ja, ring eller mejla mig!

Det blir alltså inget vårcamp med Chohoo, men däremot kommer en hel del annat spännande att ske. Håll ögonen öppna helt enkelt.

Inga kommentarer: