tisdag 4 september 2007

Hej och välkommen till Stockholm!

Jag älskar Stockholm. Jag älskar Sverige. Jag älskar alla som bor här (a, fan, nästan iallafall). Jag är född här och jag förstår vad alla säger. MEN...

Vi kliver av planet och jag har skor och det känns jobbigt. Men det är inte det... Det tokregnar, är tio grader och det är nästan helt tyst och folk har "riktiga" kläder och så vidare. Ingen okynneshälsar. Ingen tutar. Jo, vi okynnestutade faktiskt lite för det var ju bara för tyst. Och det är grönt här. Och alla är snygga, trendiga, fast bleka förstås...

Det är omtumlande att komma hem. Jag har redan hunnit springa på vänner och hoppas hinna springa på fler, men först måste jag chilla lite. Jag sliten efter resan och alla intryck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är vara udda som bara den i huvfud staden