tisdag 11 september 2007

Vad gör man egentligen i Stockholm?

Det kan bero på att vi är vi, men vi träffar så oerhört många människor som längtar bort från stan, som vill fly från Sverige, till solen etc. Själv tycker jag det är väldigt intressant att vara här på studiebesök. Det är ju ändå här som drömmen om att kitesurfa föds. Både vår egen och alla våra gästers. Evelin stod ut i en vecka och är redan på väg tillbaka. Själv får jag fortsätta med mitt stockholmsliv som består av att måla om min gamla lägenhet, sitta på café med WiFi och jobba, och så förstås ... drömma surfdrömmar. En vecka i stan och jag är redan som alla andra: renoverar hemma, jobbar och längtar bort. Fast det förstås, någon gång under helgen tar också jag flyget tillbaka och senast nästa måndag glider jag runt i surfshorts igen.

Andra bloggar om: , , , , , Twingly

Inga kommentarer: