måndag 19 maj 2008

Nu tror jag att jag kan blogga igen

Jag gick vidare till etapp två i tävlingen So you think you can blog. Och det är just idag som jag ligger uppe för granskning. Således borde jag sitta hemma och bara spruta ur mig roliga, intelligenta, knasiga eller bara dråpliga dagboksanteckningar.

... men ...

Så blir inte fallet. Jag är inte på plats helt enkelt. Jag ska ju sitta på en iskall segelbåt i en iskall Stockhoms skärgård. Nu behöver jag ju inte lämna W.O. till tävlingen. Två inlägg är publicerade en mycket mycket tidig måndag. Men kylan. Hur ska jag klara den? Tror ni att Clarityn hjälper mot min sent utvecklade köldallergi?

Idag kan man rösta på En kitesurfares dagbok hos Mamsen.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan! Kul med en ny blogg (för mig)så jag röstar på din blogg! Du frå gärna titta in i min blogg som ska tävla i morogn! KRAM