fredag 23 maj 2008

Snart egen lägenhet ...


Har precis pratat med Jason, min partner på Sardinien. Han hade förstås alldeles nyss varit ute och kajtat. Ja, ja rub it in bara! Men allt ser bara bättre för varje dag som går. Jason har fixat en liten lägenhet till mig en bit utanför Porto Pollo. Schysst! Jag ska få en lägenhet igen. Hurra! Det kommer nog klart förbättra min image. Fast det beror ju på förstås. Vilket låter ju egentligen bäst?

"Hej, jag heter Johan. Jag är 36 år och bor i Porto Pollo på Sardinien. Där går jag mest i bar överkropp och kajtar jag varje dag i den vackra Maddalenaskärgården."

eller

"Hej jag heter Johan. Jag är 36 år och bor hos mina föräldrar i ett parhus i Viksjö. Vi har garage, diskmaskin och för att ta mig in till stan utnyttjar jag SL:s finfina lokaltrafik."

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: