fredag 6 juni 2008

Göteborg igen

Sol, värme och skön försommar. Det är inte direkt de tre bästa komponenterna för att få besöksstatistiken på En kitesurfares dagbok att slå i taket. Så ... om ingen läser ... finns det ju ingen anledning att skriva ... alltså ger jag upp ... skiter i bloggen ... följer med strömmen ... ut i solen ... packar bilen och far iväg till Göteborg. Om det blåser blir det till att skoja runt med den nya Flexifoildraken Hadlow Pro och skaka liv i Saras gamla kitekunskaper. Om det inte blåser blir det till att fokusera än mer på Robsports fest i brassetema. Jag har laddat upp med att skaffa mig ett brassenamn på Brazilname. Numer heter jag Vasterinhosa. Framåt kvällen när jag druckit mig lite snyggare och lite läckrare, kommer jag dock att göra ett kvickt namnbyte. Med hjälp av Sexy Brazilian Name Generator, kommer jag att gå in i en telfonkiosk och byta om till hot ... sexy ... steamin' ... Frangao Menezes.

Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer: