torsdag 5 juni 2008

Träffa Chohoo IRL


Eftersom jag verkar bli kvar i Stockholm till slutet av juni, har jag beslutat att använda tiden så produktivt som möjligt. Alltså ägnar jag mig åt kärlek och fest. Den närmsta tiden kommer jag att hänga på Robsports butiksinvigning med tillhörande fest i Majorna i Göteborg och på Stockholm Kiteboards Kitepub på Kvarnen i Stockholm. För alla som vill komma och snacka allt kiterelaterat är ni välkomna till:

Göteborg den 7 juni från 16.00 i Robsports butik på Såggatan 32. Här är inbjudan.

Stockholm den 11 juni från 18.30 på Kvarnen på Tjärhovsgatan 4. Här är inbjudan.

För att ni ska känna igen mig bland folkmassorna, har jag bifogat en bild på hur jag kan få för mig att se ut när det är fest. Jag gör en Blue Steel om någon undrar.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Inga kommentarer: