lördag 23 februari 2008

Om att köpa sig ett liv

Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag känt mig lite ledsen och desillusionerad det senaste. Jag har ju insett att jag ska låta bli att kajta tills det att foten är riktigt bra igen, men vad händer när man tar kitesurfingen från en kitesurfare? Svaret är att det blir någon slags identitetskris. Jag valde direkt att ta tjuren vid hornen. Alltså gick jag och shoppade mig en ny identitet. Det gick förstås inte riktigt så lätt som jag tänkte mig. Att köpa en surfbräda var kanske inte så svårt, men för att bli surfare bör man ju kunna hantera den också. Jag var ute och tragglade lite igår, men det var inte någon riktig kräm i vågorna, så jag tror faktiskt att jag får ta och ändra min plan genom att inte stanna i Table View utan att åka till Muizenberg redan på måndag. Nu känner jag mig inte så ledsen och dessillusionerad längre.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Inga kommentarer: