söndag 3 februari 2008

Partymålning


För att inte fredagskvällen skulle bli långtråkig kom Upton på den helt briljanta idén att vi skulle göra lite kosmetiska förbättringar på varandra. Ur fickan drar han upp en svart penna och börjar rita en tvinnad mustasch, bockskägg och små horn på mig. Fiffi gjorde vi till en katt med ihopväxta ögonbryn. Upton själv fick min egen Salvador Daliinspirerade kreation, samt löjligt buskiga ögonbryn. Vi hann bara posera lite lätt med vår nya look andra gäng tog efter och började måla vansinniga mustascher, polisonger och lustiga ögonbryn. Det var riktigt kul igår, men inte lika kul idag när jag vaknade upp och undrade vad det var för otäckt som hamnat i min säng. Det kändes inte ens bättre när jag insåg att det var jag själv.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Inga kommentarer: