tisdag 12 februari 2008

Säsongsavslutning

Att komma tillbaka till Langebaan efter min roadtrip kändes lite snopet. De flesta har redan åkt vidare. De lektioner jag planerat för denna vecka blev jag tvungen att ställa in på grund av för lite vind. Alltså är det dags för mig att avveckla mig själv från Langebaan. Jag har ägnat de senaste dagarna åt att klara ut saker och ting, så att Chohoo är välkommen tillbaka nästa år. Och så har jag förstås tagit min personliga säsongsavslutningssession. Det blev med min elva och Theos (Cape Sports vindsurfinginstruktör) 6’5” vågbräda. Riktigt smutt att tuta runt bland småvågorna utanför centret med en riktig vågbräda. Det blir nog en ungefär likadan för vågorna nere i Table View. Med en vågbräda jag något lattjo att göra också de vindstilla dagarna, som börjar bli allt vanligare. Jag fick ju onekligen mersmak för surfing i Plettenberg Bay.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Inga kommentarer: