söndag 19 augusti 2007

Do you wear shoes in England?

Jag tänkte IKOcertifiera mig i september och valet har stått mellan att göra kursen på Fuerte ventura eller i England. Jag gjorde en liten Pro- och Contralista för att se vad som skulle passa mig bäst. Jag slogs av tanken att man nog måste ha våtdräkt i England och sedan kom jag på att man kanske till och med måste ha skor. Jag mejlade en kompis för att dubbelkolla. "Do you wear shoes in England?" var min fråga. "Yes Evelin, we wear shoes and right now as a matter of fact I wear confortable sneakers." löd svaret. Ibland känns det att man varit borta från civilisationen länge. Jag tycker flipflops är mer konfortabla än vilka sneakers som helst, mina fötter vill vara fria. Jag gör kursen på Fuerte.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: