tisdag 21 augusti 2007

På bar gärning

Evelin har en hemlig romans. Hon försöker ständigt förneka detta, men idag tog jag henne på bar gärning. Vi har lånat en film med Ben Wilson av Martin och Evelin har kollat på den ungefär 300 gånger. Igår när jag föreslog att vi skulle lämna tillbaka den, frågade jag samtidigt om det inte skulle bli svårt att skiljas från Ben. Evelin svarade avspänt:

- Nej, lägg av, jag är så jäkla trött på honom.

Idag när jag och Sara kommer hem från stranden, börjar ett lätt hysteriskt fnissande och bortförklarande. Med Ben Wilson surfandes i bakgrunden börjar Evelin:

- Det var bara en slump, verkligen bara en slump ....

Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

Johan Ekroth sa...

Inte nog med detta, det hände en gång till, lite senare samma kväll. Vad ska jag göra?