måndag 27 augusti 2007

Femte plats i racingen!

Så vaknar man upp i sin egna säng igen. Helgen har varit intensiv från början till slut. Igår körde jag racingen mot 20-någonting snubbar. Först uppvind runt en boj och sedan bränna ner så fort man bara kunde. Alla skulle starta samtidigt, men jag som dum guiri fattade ju inte när vi börjat, så min start blev helt kass och jag såg pallplatschansen gå mig förbi. Först på prisutdelningen när de ropar upp de sex främsta vet jag att jag kom femma. Det är jag nöjd med. Kul var också att hela team Médano fick stå på scenen, alltså var bland de sex främsta. Jag är verkligen glad att jag hängde på på den här tävlingen. Hela gänget har varit himla bra, det har var sjukt kul och stämningen har varit kanon. Helt annorlunda en helvetesveckorna på Fuerte. Jag hoppas att jag kan få ihop ett landslag till speedtouren, så att man kan få tävla på det här sättet istället, ett gäng glada nya och gamla kompisar som är ute och leker och surfar tillsammans. Precis så som det ska vara! Så alla sköna människor som intresserade av att resa lite, tävla lite, surfa lite, festa lite, hänga lite och snacka lite kajt... Hör av er!

Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer: