onsdag 29 augusti 2007

Jag har fått en presentatör

Alex, en av de galna slingshotkillarna i den här världen har precis lärt sig hela mitt namn. Han är nöjd med det och berättar numer något nytt om mig när vi ses, eftersom att han googlar mig. Det handlar om information om att jag klättrar, diggar Red hot, har en bror etc. Men det jag faktiskt verkligen gillar med att han lärt sig mitt namn är att han skriker det som en presentation titt som tätt. Det känns jäkligt bra. Med en sådan presentation kan man ju inte bara segla omkring och fjösa - man måste ju satsa! Så ett tips till alla som känner att de fegar lite, inte kommer vidare är att skaffa sig en egen presentatör som skriker namnet på vederbörande. Jag lovar att kajtingen får en ny dimension.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Inga kommentarer: