fredag 14 mars 2008

Sexualkunskap på amerikanska

På kvällen blir Buccaneers i Chintsa översvämmat av amerikanska collegetjejer. En av dem håller på att tramsa sig med att sträcka ut tungan och luftslicka i ett V-tecken. Jag frågar varför hon gör så varpå hon börjar berätta att det är ett mycket obscent tecken om killar gör det, men för tjejer är det bara kul. Jag låtsas inte alls förstå vad hon menar och hon vräker på ännu mer: ”Det handlar om sex, oralsex.”
Hon tycker det är mycket konstigt att jag fortfarande inte fattar vad hon pratar om och undrar varför. Jag fortsätter att hitta på att jag är 36 år och fortfarande oskuld. När hon frågar om vad det beror på, berättar jag att jag är från Sverige och där har man inte sex innan man gifter sig, oftast inte före man fyllt 40. Men eftersom jag nu börjar närma mig och hon verkar så erfaren frågar jag om hon inte kan lära mig hur man gör. Samtidigt börjar ett helt gäng av mina reskompisar (européer och australier) att flockas runt. De blir så fascinerade av denna 21-årige motsvarighet till Dr Ruth att även de låtsas att vara oskulder, för att få vara med och lyssna. För en allt större åhörarskara berättar hon allt om sex, jag får även lära mig hur jag ska onanera. Jag smiter iväg för att gå på toaletten och när jag kommer tillbaka berättar jag: ”jag gick på toaletten och gjorde exakt som du sa, men det enda som kom ut var kiss.”
Runt omkring mig ser jag hela hennes nya fanclub kämpa med att inte dö av skratt. Endast 21-årige Dr Ruth lägger pannan i djupa veck och går igenom tekniken en gång till. Helt plötsligt känns det glasklart hur Filip och Fredrik kunde göra TV-underhållning, genom att ta bara ta med lite filmprylar och åka till USA.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du nu tar dig förbi stadie 1 så kan du ju alltid rådfråga barnmorskan inför stadie 2...

/Anders :-)

tenah sa...

Hahaha!!