tisdag 17 juli 2007

En hard varld

Johan far arva min gamla sjuakajt. "Gor vad du vill med den. Den ar din nu" sager jag. Han sticker ut ett tag, sedan lanar han ut den till John. John kommer tillbaka och skriker "jag hatar dig Johan!". Pa par minuter har John lyckats klippa mittlinan och nagra bridles.... Hur fasen det overhuvudtaget att paja tva grejer i ett ar och forblir en gata.... Johan sticker ut pa den nya nian och pa min freestylebrada. Han gar in ganska snabbt igen. Varfor? Johan har kort speedkiting pa lagunen sa hart att bradan klyvts.

Idag ar det stora reperationsdagen.

1 kommentar:

Johan Ekroth sa...

Jag börjar bli rejält trött på den killen. Han sticker alltså ut och gör brutala kiteloops på en ganska sliten drake. Sen har han mage att komma och skrika och ge mig skulden ... Fast det är väl som vanligt. Först ställer han till det, och sen ger han någon annan skulden.