söndag 1 juli 2007

Historier från charterghettot

Las Americas. Alla vill dit. Ingen vill prata om vad som hänt. Ingen vill tillbaka. Nu har de andra vaknat. För första gången känns det som någon vill berätta sanningen. Lidde och Kakan sammanfattar kvällen så här:
- Aldrig sett så mycket engelsmän, aldrig sett så mycket 18-åringar, aldrig sett så mycket supande, aldrig sett så mycket fylla, aldrig sett så mycket tjejer med så lite kläder och aldrig sett så mycket spyor.
Viktor har en annan historia. Han har fått nya örfilar, nått telefonnummer och sammanfattar kvällen så här:
- Det var kul.

Andra bloggar om: , , , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Lidde är det inte den gamla stormålvakten som överglänste Rolf Riddervall?

Eve sa...

Lidde är densamme. Och han är nöjd över att vara hågkommen.

Anonym sa...

Om jag kommer ihåg Rolf Riddervall korrekt, var det inte han som var med om slaget i Lund mot danskarna år 1700?
/Kalle dussin

Anonym sa...

Njaaaeeee, det var nog Pekka Lindmark du tänker på!!! Hälsningar Peppe på Sportspegeln

Johan Ekroth sa...

Måste nog ge er fel bägge två. Lidde är ju mästerdissaren som med endast ett mathafacka lyckas dissa två av Médanos mästerkajtare, John och Juan. Det är han värd all respekt för.

MagicCookie sa...

Om my gud!!! LIDDE är en av de grymmaste kitesurfararna jag känner! Jag har han dessutom han på film, så om ni vill se honom bara kontakta mig ;-). Men Lidde vi ses i Malmö... have a nice trip home!

See you I hope//
Kramizar

Anonym sa...

Jag känner Lidde, även han hade blöjor när han var en baby!
-Palle

Eve sa...

Men i så fall var det säkert några stylish italienska märkesblöjor. Eller?