torsdag 26 juli 2007

Kodak moment

Medan vi väntade på att Evelin ska få sitt rekord ratificerat tar vi en fika utanför presscentret. Då kommer Aaron Hadlow, Ruben Lenten (freestylescenens nummer ett och två) och vad jag antar är Rubens caddie, och ställer sig precis framför. De har varsin glass i handen och ställer sig på rad med håret fladdrande i vinden. Ur högtalarna hörs:
- I can’t live, if living is without you. I can’t live …
När dessa cheesy ögonblick dyker upp saknar jag en fungerande kamera.

Andra bloggar om: , , , , ,

3 kommentarer:

MagicCookie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MagicCookie sa...

Hey hoooo!!!! GRYMT BRA JOBBAT Evelin!!! Så kul att höra att det gått så bra och vilka otroliga situtioner ni hamnat med John, men starkt att ni har stått på er.

Måste berätta att det går grymt bra här hemma och jag är super såld på kiting, helt klart!!!Jaa, numera så är det i huvudet på mig kiting, kiting, kiting....så många turer ner till Varberg och naturligtvis träffat så mycket trevliga och roliga människor. En av mina bästa somrar i mitt liv hittills!!! Tack Johan och Evelin för en början på något som färgat mitt liv... :-) and it´s keep going!

Johan Ekroth sa...

Härligt att höra. Då är det dags att göra dig till teamwriter också. Välkommen!