onsdag 25 juli 2007

Nytt rekord!

Som jag skrev i forrgar ville jag overtraffa mig sjalv och ta mitt rekord och det gjorde jag! Det nya rekordet ar 24.85 knop, dvs en medelhastighet pa ca 50km/h under 500m.
Sedan fick jag hybris och korde hardare och hardare vilket ledde till riktigt tuffa wipeouts. Jag ar iallafall sjukt nojd med min prestation har. jag ligger faktiskt bara ett par knop efter tjejerna som ar betalda att gora det har pa heltid. Omstandigheterna har ju varit helt katastrofala for mig (Johan kommer skriva om det i ett annat inlagg...). Sedan vill jag ocksa beratta att stammningen mellan de olika tavlande ar sjukt bra. Bara en san sak att en av mina motstandare lanar ut sin brada till mig nar hon far veta att jag blivit blast pa brada.
Tack for alla gratulationerna, det betyder supermycket for mig!

1 kommentar:

Oskar E sa...

Grymt! Vi skryter om dig här hemma :)