tisdag 3 juli 2007

Hur gör de?

Singlarna är tuffa. De är ute och festar hårt till fem. Klockan tio är de påklädda, fräscha och i form igen. Sen kajtar de tills solen går ner, eventuellt kajtar de lite till när solen gått ner och sen är de ny duschade och välkammade igen och har på sig italienska designkläder. Sen är det konversationer om filmer och sånt över middagsbordet och sedan är det fest igen. Jag är full av förundran över hur tuffa de är. De får inte ens påsar under ögonen. Själv tror jag att jag får ta och lägga in mig på Betty Ford efter denna veckan, även om jag nog mest bara kommer att sova där. När man hänger med singlarna blir det inte åtta timmars sömn per dygn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka snygga killar!
/Betty Boop

Johan Ekroth sa...

Det beror på att killen till vänster är Dieter Bohlen, född 7 februari 1954 i Berne i Elsfleth, Niedersachsen och är en av medlemmarna och kompositör i eurodiscogruppen Modern Talking.