lördag 7 juli 2007

Jag har en bra ursäkt om det går åt helvete

Jag tror jag får hitta på en ny lösning. Sedan april har vi väntat på speedkajtarna och brädorna. Och de kommer liksom bara inte. Det är alltså Johns grejer som jag skulle köra på också. Jag har hört "nästa vecka, imorgon, de kommer imorgon" väldigt väldigt länge nu. Jag hade velat prova grejorna, köra in mig på dem innan tävlingen. Men det är ju lite sent nu, vi åker i övermorgon. Jag tror att grejerna inte kommer. Jag får nog köra på min vanliga bräda (fuck, den börjar wobbla när det går fort), men jag måste köpa en ny kajt och en ny bom. Jag tror jag ska försöka få tag på min vanliga hybrid som jag kör på stl 9, och samma bom som vanligt men korta linorna. Det kommer att ordna sig, jag löser det, men fan vad sunkigt.

Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer: