tisdag 9 oktober 2007

Första dagen på vattnet

Höll nästan på att glömma ... idag var min första dag på vattnet. Det har förvisso blåst varenda dag sen jag kom ner, men det har liksom varit lite mycket att ta tag i. Idag skulle vi däremot köra upp för IKO-kursen. Det var kul. Med tanke på några av mina kurskompisars nervositet inför testet kändes det hela nästan lite gulligt. Vi skulle göra ett hopp, köra switch och kunna ta höjd. Så för min del gick jag mest ut och satsade på att ha skoj. Efter att ha satt upp draken på en bländande vit sandstrand begav jag mig ut på det plattaste plattvatten jag någonsin kört. Om jag gillade det? Vad tror du själv?

Andra bloggar om: , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va gött det låter Johan.
Ska också gå IKO intructor och föreslog för Amaia att åka till SA, Då hade vi gått samma kurs :-)
Nu blir det nog Koh Samui istället.
Lycka till! å hade gött!
/Putte