fredag 19 oktober 2007

På en balkong i ett surfhus


Under förmiddagen har jag, Sjoukje och Taro suttit på hennes balkong och uppdaterat varandra om vad som hänt sen Fuerteventura, där vi träffades sist. Jag har fått lite förhandsinfo om vilka helger jag måste ta ledigt för att kunna vara med på några lokala tävlingar, och vi har sett till att jag har internet. Min nya arbetsplats är nu antingen i sängen eller på Sjoukjes balkong. Det är bra för då ser man direkt när det blåser.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Johan, världens bästa instruktör! Jag världens bästa elev???? Matte som är kompis med Putte som fann kärleken på Kanariska öarna. Snart har jag jobbat klart och behöver utveckla mina kite kunskaper.Hur ser det ut i Januari, kan du klämma in en idiot i den grunda bassängen? Tråkigt med Evelin men life goes on... I know. Jag dricksar fortfarande... sorry!

Johan Ekroth sa...

Ditt dricksande får vi ta och göra något åt. Kom ner när du jobbat klart och så ser vi till att du kommer upp och iväg. Sen skriver jag ett intyg till dig, som du alltid kan visa upp i tveksamma situationer.