lördag 26 maj 2007

En kitesurfares dagbok

Då har det gått en vecka sedan jag la upp det första inlägget i En kitesurfares dagbok. Det var mycket roligare att blogga än vad jag tänkte mig. Vi gjorde ett tafatt försök när vi flyttade ner, men eftersom vi inte visste för vem vi skrev och varför, kändes det väldigt krystat. Nu känns det mer som att vi skapat en eget utrymme i mediasfären, eller åtminstone bloggsfären, där vi kan ge vårt perspektiv på världen. Klart man kan kalla det för surfar- eller slackerperspektiv. Men perspektivet blir ju också två föredetta Stockholmares, men med betydligt mycket mer tid för reflektion. Kan inte garantera att det ger ett bättre perspektiv, men kanske annorlunda. I vilket fall ser jag fram emot att fortsätta dela med mig av mitt/vårt liv och mina/våra reflektioner.

Hang loose!

Inga kommentarer: