tisdag 29 maj 2007

Kom tillbaka och berätta!

Ända sedan jag utsatte mig för en kanarisk sockerchock under tentan förra veckan har jag haft ont i magen. Det har i sin tur lett till att jag sovit så lätt att jag har vaknat av minsta tutande från gatan (och det kan det bli en hel del här på helger - annars också förresten), därför har jag tagit det säkra före det osäkra och sovit med öronproppar. Detta har dock sina nackdelar. Härom natten dök ganska oväntat Filip Hammar upp i min dröm och skulle berätta "vad det hela handlar om" jag blev givetvis mycket nyfiken och bad honom vänta medan jag tog ut öronpropparna för att höra sanningen bättre. Nu blev det ju så illa att när jag tagit ut de gula små pluggarna var jag vaken, Filip borta och sanningen tillsammans med honom! Så rackarns retligt, jag kan inte riktigt släppa tanken på vad sjutton han skulle sagt. Visst fasen hade det varit ganska oväntat att få veta livets mening med en liten twist av

1 kommentar:

Johan Ekroth sa...

Kom igen nu Filip! Jag är också nyfiken.