torsdag 31 maj 2007

Inte mina ord, men ändå

När jag läste det här på Surfzone:
"haha e en artikel i nya morre (tidningen MOORE alltså) om olika sommarsporter, dels kitesurfing är med. står blandannat såhär: vem håller på med kitesurfing? Actionsportare som stirrar döden i vitögat, spottar honom i ansiktet och snor hans öl. Ligger med med hans syrra och filmare det och lägger ut filmen på internet."
kände jag inte riktigt att jag kunde relatera till det. Men idag var det en sån dag. Ibland händer det något här i El Médano - just rätt tryck och de där vågorna... Mmmm. Svårt att förklara, men se citatet saxat ur Moore.

Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

Johan Ekroth sa...

... och det där med syrran? Är det något du vill berätta älskling?

Eve sa...

Haha, inte så bokstavligt menat. Känns det bättre om jag ändrar till Hin Håles brorsa?

gravallvar sa...

Det där med att stirra döden i vitögat förlorar sin tjusning när döden är bakfull och ögonvitorna blir röda. Då gör man bäst i att parkera sin drake och låta hans syrra vara ifred.

Johan Ekroth sa...

Just hans syrra ska man nog alltid låta vara ifred. Hon ska va rätt knepig har jag hört.