lördag 26 maj 2007

Såklart att allt är annorlunda

Som Johan skrev i föregående inlägg, så har våra grundläggande värderingar ruskats om ordentligt under tiden som vi varit här. Det är nog lättare att lära in än att lära av, men det har ändå gått relativt fort och resultatet är dramatiskt. Det gillar jag och för får det mig att känna att jag är kapabel att klara vad jag vill, vilket är en bättre trygghet än vilken pensionsförsäkring som helst.
Fem snabba DÅ (i sthlm) och NU (i surfbyn)
Rädd för: att inte hinna
NU Rädd för: hajar (ja, jag vet att det inte finns några här just. Men det verkar inte rädslan ta hänsyn till)
Lön: hyfsad
NU Lön: nej, men solskyddssponsor bland annat
Vänner: Några goda, andra onda
NU Vänner: alla solbrända och easygoing
Paraply: ofta
NU Paraply: aldrig
Skor: ja och ofta med klackar
NU Skor: nej, flipflops

3 kommentarer:

Johan Ekroth sa...

Nu Paraply:Oftast i drinken

MagicCookie sa...

Haha, det låter ju underbart! :-) Ser jättemycket framemot att komma ner till Er!!! Ska bli sååå kul!

//Karin

Eve sa...

Karin, vi ser också fram emot att du ska komma hit, det blir sjukt kul! Jag lovar:-)