måndag 28 maj 2007

Tips till blivande gifta kitesurfare

Så fort Martin och John får se en snygg tjej i en liten bikini eller utan överdel blir de alldeles till sig. Det kommenteras rumpor, bröst och allehanda kroppsdelar. Eftersom Evelin ofta är med, blir det lite konstigt. Igår berättade Evelin att hon faktiskt inte var en av grabbarna och det blev en mindre ändring. Nu låter det snarare så här:
- My God look at those nipples, but of course Evelin's got nice nipples too.
En förändring såklart, men ... till det bättre? Jag vet inte, det kanske bara blev ännu konstigare. Martin är ju singel och då får man ju ändå acceptera ett liknande beteende, men John ska ju alldeles strax gifta sig. Jag som äldre och redan gift, ser ju att jag borde ta mitt ansvar och skola in honom i hur man tar hand om en keeper. Min erfarenhet är att det är OK att sparsmakat titta, och om man eventuellt fäller en kommentar, måste den givetvis avslutas med:
- men älskling, inte lika snygg som du.

Inga kommentarer: