söndag 27 maj 2007

Många mil blir det

Jaha, så var pasadvinden tillbaka. Stack ut tidigt, Johan hade en elev. Men byigt och lite sådär var det, så efter ett par timmar bestämde jag mig för att gå hem. På vägen hem träffade jag Martin som strålade som en sol och sa att jag inte alls var på väg hem. Så det var ju bara att ge med sig. Martin, Johan & John stack ut och kom in lika snabbt igen. Vinden var ju som sagt inget vidare, John frågade vem som var med på en downwinder från Poris och det var ingen som kunde neka. Så det blev det. Vinden gick ner rätt mycket så det var hårt jobb att komma ner till el Médano på min lilla 7a-kajt. Vi har typ just kommit hem och hunnit med en pizza. Jag undrar hur långt jag har kajtat idag (en fråga jag inte ställer mig så ofta). Till Poris är det ju iallafall 2 mil.
Jag tror nog att jag är värd lite gudis nu också.

1 kommentar:

Johan Ekroth sa...

Shit alltså, jag är så trött att jag inte ens orkar hänga upp grejorna på taket. Men dom hinner nog torka ändå, om nu vi skulle orka gå ut imorgon.