torsdag 1 november 2007

Fylledilemma

Som vanligt är jag alltid mitt i den mest bisarra situationen. Jag är hemma. Utanför sitter mina två bästa vänner i Langebaan och funderar på om de ska bli tillsammans eller inte. I min säng ligger dessutom en sovande skönhet som bara skulle få skjuts hem. Hon tröttnade på att vänta på de livsavgörande besluten som fattas utanför just nu, så hon somnade. Och vad sjutton gör jag? Skall jag ta av mig kläderna och krypa ner som vanligt? Skall jag väcka henne och säga att det är dags att åka hem? Eller skall jag bara sätta mig och blogga tills allt ordnar sig igen? Eller?

Nu är jag klar med alternativ nummer tre, så vad gör jag nu?

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet att du gör det enda rätta. But dude, dricksa inte, kan bli fel..... Matt Jonsson

Johan Ekroth sa...

Thanks Matt! Jag vet, det kan så lätt bli fel, man hamnar i dåligt sällskap och så plötsligt är man fast ... mitt i dricksträsket.