fredag 23 november 2007

Om att prata med fel flicka

Internet är fortfarande dött i hela stan, så jag går tillbaka från F.r.i.e.n.d.s. med outrättat ärende. När jag passerar Zizis skuttar en kille ut och vinkar, ”Hey, haven’t seen you for ages”. Nåja, det var nog senast i måndags, men whatever. Han fortsätter att tuppa sig och berätta om sina kontakter och pengar och sen säger han: ”Do you remember when I warned you about the girl in green top last Saturday? Just stay away from her, I’m madly in love with her.”. Jag är här för att kajta och sätta upp Chohoo, så jag vill verkligen inte skaffa mig några ovänner och svarar: ”Sure, no problem, just didn’t know”. Men jag vet i alla fall att jag ska undvika att prata mer med tjejen i grön top, han var nämligen inte den ända som blängde surt på mig …

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: