torsdag 29 november 2007

Utmaning för pundare

När man jobbar för ett kitecenter har man någon som bokar och administrerar ens egen tid. Det enda uppgiften man har som kiteinstruktör är att ledsaga ens elever, entusiastiskt men ändå tryggt och säkert, fram till dess att de är så när som på fulländade kajtare. När man har haschpundare som försöker administrera ens elever och schema, tillkommer några arbetsuppgifter. Man måste se till att deras bokningar går att genomföra. Jag längtar verkligen till dess att mina egna gäster börjar komma ner. Jag kanske har för höga tankar om mig själv, men jag lever i tron att jag är bättre på att administrera och planera min tid, och ge bättre service och undervisning, än precis vilken hashpundare som helst … Jäpp! Vi kan se det som en utmaning om någon stoner där ute skulle vara intresserad.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det lite pessimism jag anar? Jag tror hur som helst att du har rätt.

Johan Ekroth sa...

Pessimism är inte riktigt min grej, hellre då cynism. Men jag vet inte riktigt, jag tror mest bara att jag förundras över den drogkultur som å†minstone i mina ögon framförallt finns utanför Sverige.