måndag 5 november 2007

Ibland blir det inte så mycket alls

Jag blir väckt av Nicole som tycker att jag ska ta mig ner till centret för att hon ev. har en elev åt mig klockan 12. Jag glider ner till centret, men där finns ingen elev. Istället börjar jag och mina andra instruktörkollegor planera att åka till den cable park som ligger en bit utanför Kapstaden, men det hela rinner ut i sanden. Jag behöver egentligen komma tillbaka hem för att fortsätta med uppdateringen av webben, men eftersom det är uppförsbacke för att komma hem tänkte jag vänta in vinden och sticka ut och kajta. Men vinden kommer inte riktigt igång. Så dagens höjdpunkt blir att sitta uppe på terrassen och titta på när JD, en kul surfhunk men kanske inte världens bästa instruktör, försöker rädda en av sina elever som drivit ut, långt ut. Jodå, han lyckades.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Inga kommentarer: