torsdag 28 juni 2007

Jag gillar mina nya arbetsskador

Ett skrubbsår på armbågen från att försöka åka longboard i ramp. Ett skavsår på höften från att ha testat Viktors sele. Lite smått ömmande läppar efter att ha glömt att förbättringsmörja med solskydd. Några småsår på fötterna från allt barfotaspringande. Dessa är mina nuvarande arbetsskador. De svider och irriterar lite, men det gör inte så mycket eftersom jag vet att de läker på någon vecka. Arbetsskadorna från min förra karriär, på kontoret, känner jag också av. Stelheten i rygg och nacke, samt en lätt musarm, verkar läka oerhört långsamt. Det har blivit bättre, men jag känner allt fortfarande. I jämförelse med dessa känns mina nya arbetsskador bara trevliga. Jag t.o.m. gillar mina nya arbetsskador.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Inga kommentarer: