söndag 17 juni 2007

Så bär du dina Speedos rätt

Gjorde ett test för att ta reda på vilken typ av bloggare jag är och resultatet blev: modebloggare!?!? För att ta min identitet på allvar, kommer därför detta inlägg handla om Speedos. Speedos är ett av världens löjligaste och mest förlöjligade plagg och hör väl knappast hemma i en kitesurfares garedrob ... eller? I själva verket är Speedos basen i garderoben. Iklädd ett par Speedos kan du lätt byta mellan surfshorts och våtdräkt och sedan tillbaka. Eftersom de är gjorda i ett snabbtorkande material, torkar de sedan snabbt under shortsen. Men när det då ok att bära Speedos?

Svar: Det är alltid ok att bära Speedos, så länge de är under en våtdräkt eller ett par surfshorts.

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Meg L Ritzh här. Fantastiskt roligt att du med bloggar. Jag tänkte tipsa lite om våran nya sight www.fashionway.se
Man kan ju tänka sig att denna sight endast riktar sig emot mode, men det finns också plats för fotografer, designers mm och det är inget krav att vara JÄTTE modeintresserad. Bara man har en intressant blogg som skrivs i lite då och då. Om väder och vind. Denna blogg kan alla läsa utan att vara medlem på sighten. Du kan också skicka bilderna i bloggen som vykort och tipsa vänner om den. Jag heter Meg_Ritzh där och skulle bli jätteglad om du blev medlem och addade mig som kompis så vi kan prata!

En del svårigheter kan uppstå. Text att du inte får ditt lösen, men då klickar du att du har glömt det så ska lösen komma till din angivna email. Annars skicka email till info@fashionway.se angående vad för problem du har så återställer vi det snarast.

Hoppas du går med. Skicka gärna vad du heter där till mig.
TIpsa gärna dina vänner om sighten så den kan växa och bli stor och bra. Vi lottar ut resor till dem mest aktiva i Fashion way.

BÄsta hälsningar Meg

Johan Ekroth sa...

He he, fast jag skulle kanske läsa inlägget innan jag gjorde reklam för min community ...