fredag 1 juni 2007

På väg mot ett proffskontrakt

Innan vi stack ut och surfade gjorde jag en liten arbetsuppgift i mitt jobb som Kitepro-manager. Jag registrerade Evelin till PKRAs världscuptävlingarna på Fuerteventura. Det ska bli skoj. Upptäcka Fuerte ett par dagar och sen ner till Sotavento och tävlingarna. Då kommer förstås ännu fler arbetsuppgifter. Evelin ska först tävla, sätta rekord och förmodligen vinna. Jag ska fota, filma och dokumentera, för att sen ta rygg på John och se till att vi har en kitesponsor och bana väg för hela utvecklingen av Evelin som professionell kitesurfare. Vi är ju förvisso båda två professionella kitesurfare redan. Men planen är att kunna fortsätta, och också tävla ännu mer utan att behöva vända på varenda Euro. Så att Evelin kan bli en lite mer glamorös kiteprinsessa.

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Eve sa...

"Evelin ska först tävla, sätta rekord och förmodligen vinna." Och jag känner ingen press......

Johan Ekroth sa...

Bra! För det viktigaste är du har kul ... på andra plats kommer att sätta rekord, och först på tredje plats kommer att vinna ;-)