söndag 24 juni 2007

San Juan, prisutdelning ... äh va fan: Fest!

Igår var det San Juan. Det är ett av all helgon man firar med en maffig spritfest. San Juan är dessutom kompletterat med eldande och beachparty. Och det är San Juan vi tackar idag för att vi fick chansen att pröva Björns metod. Att jag inte presterade bättre kan jag dessvärre varken skylla på San Juan eller Björn Dunkerbeck. I första heatet av dagens vågtävling var jag så sjukt felriggad att jag knappt kunde åka fram och tillbaka. Men på något sätt fick jag en chans till i semifinalen. Då hade vinden ökat och jag hade en sjukt kul repa. Det var länge sedan jag kajtade så jag blev anfådd.

Nu ska vi ut igen. Det är prisutdelning på Jeip om 10 min. Evelin som alltid vinner damklassen måste ju dit och hämta sina priser. Imorgon kommer lite filmklipp från vågtävlingen.

Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer: