onsdag 20 juni 2007

Salong Silvia

Eftersom att jag inte kunde kajta idag heller pga mina revben, bestämde jag mig för att göra något annorlunda. Det blev ett frisörbesök. Det var första gången på ett år som jag gick till en kanarisk frisör. De jag har varit hos tidigare har haft lika mycket frisörutblidning som jag - ingen alls med andra ord. Det ledde till att jag slutade gå till dem och klippte mig själv istället och det blev ju inte så bra. Så idag uppsökte jag södra öns stjärnfrisör, Silvia. Jag hade blivit varnad att det skulle ta sjukt lång tid, men det tyckte jag verkade bra eftersom att det är deppigt att hänga på stranden när alla andra kajtar. Totalt tog det ungefär fem timmar att fixa till mitt hår, det hade jag nog inte riktigt kunnat föreställa mig. Det var sjukt tråkigt och galet att sitta på en kanarisk salong så länge, men det blev riktigt bra. Kanske dröjer det inte ett år till nästa gång. Fast det beror iofs på vinden och skador också.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: