söndag 17 juni 2007

Så här jobbigt är det

Jag har fortfarande skitont i mina revben. Jag trodde att det skulle gå över snabbare. Så här känns en revbensfraktur:



  • Det gör ont hela tiden, fast mer när man andas.

  • Man ska vila, vilket gör mig sjukt deppig.

Jag tänkte kolla på en sittsele, så att jag kanske ändå kan sticka ut och cruisa lite. John säger att jag behöver en sittsele ändå till speedtävlingen.

Om det är någon som har tips på hur man tacklar en skada när man bara vill träna, så tages tips och råd tacksamt emot.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Johan Ekroth sa...

Du kan prova att hålla andan. Det räcker med en vecka för sen slutar det att göra ont.

Johan Ekroth sa...

Annars är det nog bara att köra på med klassikern Voltaren. Vad tror du om vi skulle satsa på Voltarenspons?