måndag 3 december 2007

Robsport i Langebaan

När jag springer på Lighty på väg till frukosten berättar han att han just träffat en kille som höll på med Best i Sverige. Jag glider ner till Pearlys och träffar Robert från Robsport.se och hans flickvän Pia (hoppas jag att fick namnet rätt trots att jag både är lomhörd och lider svårt av min kroniska namnamnesi). Kul att träffa på lite svenskar och prata lite svenska. Kul att göra det man alltid gör när man träffar andra branschkollegor: kolla av samarbetsmöjligheter. Men det är knepigt att hålla en konversation med mitt dåliga öra vänt mot mina nya svenska kompisar, och mitt hela öra vänt mot Lighty och Kelby som båda har varsin PhD i Bullshitting från South Africa Beach University.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 kommentarer:

Robert sa...

Johan, hör av dig när du närmar dig Europa så kommer jag över till ditt camp för ett par sessions med bar-runda. Här hemma på Västkusten är kitesurfingen bra trots vinter men till helgen blir det Haugastol i Norge för lite snökiting, grymt skoj.
Cheers
Robsport-Rob

Johan Ekroth sa...

Lätt Robert! Höres!