söndag 13 januari 2008

Chohookänslan

Just nu känner jag en betydligt större föraning av känslan jag vill skapa med Chohoo. Jag skapade ju inte Chohoo för att tjäna pengar, utan för att kunna leva livet som jag ville leva det. Jag ville leva ett lite roligare liv, som var lite mer fyllt av signalsubstanser och fysisk aktivitet än normalt, och som utspelade sig på lite coolare platser än normalt. Men allt det här blir ju ganska platt och intetsägande om man inte fyller på med andra sköna människor. Förutom alla de lokala förmågor som förgyller min vardag, är det just nu en ganska stor ansamling av svenskar här. De flesta har varit mina tidigare campgäster. Nu är de här och kajtar vidare på egen hand. Jag gillar verkligen atmosfären och communitykänslan av en grupp människor som samlas på en plats, runt ett och samma intresse. Så tack Fiffi, Viktor, Maria, Lukas, Johan och Niklas för att ni är här och skapar Chohookänslan.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Inga kommentarer: