onsdag 30 januari 2008

Sommaren är slut, leve sommaren

Från att ha varit ett stort svenskegäng …

… är vi tillbaka där vi började: med mig själv, Upton och Fiffi.


Trots att det åtminstone är två månader med vind kvar, börjar alla locals att prata som att allt är över och sommaren redan är slut. Även om det känns aningen vemodigt att alla nya kompisar åker hem, har jag massa kul kvar i Sydafrika. För min del börjar bli dags att flytta ner till Table View och köra lite riktiga vågor, utforska syd- och östkusten och faktiskt kajta för egen räkning under den sista månaden. Så att jag är i form till Mauritius och mer sommar. Leve sommaren!

Och nej, bara för att jag (till höger) och Upton (till vänster) har samma kroppsform och samma frisyr betyder det inte att vi är bröder.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Inga kommentarer: